woensdag 6 december 2017

Ziekenhuis

Naar het ziekenhuis om te vragen
of er niet een middeltje is om mij de tijd die mij nog rest op te peppen. Voel me als een lappenpop en weet zeker dat het eerder van de opiaten komt die ik tegen de pijn moet eten, dan dat het van de kanker zelf komt. Ik hoop dat ze iets meer voor mij kunnen betekenen in deze dagen vol medische vooruitgang dan mij vol te pompen met zware opiaten (morfine) waar ik ook nog misselijk van word.

Het is nu 0.700 uur en ik ben net wezen douchen en eet nu mijn twee boterhammen die ik met moeite binnen weet te houden. Straks weer een uurtje liggen en dan een uurtje op en dan weer een uurtje liggen. Zo verlopen de dagen reeds.

Paula kom om 12.00 uur naar huis van haar werk en dan gaan we rond de klok van 14.00 uur naar het Groenehart ziekenhuis in Gouda om te overleggen. We zullen zien.
Nu nog even Landleven spelen op facebook. Straks zal de boerderij stil komen te liggen. Komen er geen punten meer bij en zal er niemand meer inloggen op mijn account. Ik zal het wel laten voortbestaan zodat men altijd nog eens kan terugkijken of misschien een foto gebruiken van de talloze die ik ook op Ammers heb mogen schieten.


Alles zal ik zo dadelijk op openbaar zetten, zodat iedereen die wil, erbij kan. Mocht je jezelf op een foto zien, gebruik heb dan gerust om je facebookpagina mee op te leuken.