dinsdag 5 december 2017

Alternatieve middeltjes



Goed, dat chemotherapie geen beste oplossing is en schieten met een kanon op
een mug is reeds tot velen doorgedrongen. Derhalve hoor je meer mensen die net als ik geen gebruik wensen te maken van de door de farmaceutische industrie aangeboden chemotherapieën omdat gif pompen in een mens die ziek is te onlogisch is, hoe mooi ze het ook proberen te verkopen.

Op het www en in de kruidenwinkels wordt een scala aan middelen geboden die kanker zouden voorkomen of zelfs genezen. Ik wil ook daar even bij stilstaan omdat ik al dertig jaar verschillende van deze middelen gebruik, puur uit preventie en de resultaten zijn in mijn ervaring nul. Zonde van uitgegeven geld, want zelden zijn het goedkope middelen en dat zou nog tot daar zijn, mits er enige positieve werking van uitgaat.

Zonder twijfel is gezond eten en zijn zekere diëten in staat om kanker in een zeker stadia te vertragen en hoogst zelden zelfs te genezen, doch laten we het wel in het juiste perspectief plaatsen en het zien voor wat het werkelijk is/zin. Uitzonderingen. Ik ga de massa aan middelen niet eens neerpennen die ik de afgelopen jaren geslikt heb, want de lijst is ellenlang en de resultaten nul komma nul.
U mag geloven waarin u wilt en als u enige troost put uit die hoop welke dergelijke kruiden en middelen u geven, dan moet u dat zeker doen. Doch de realiteit laat ons steeds weer zien dat we eigenlijk in de grond met niet veel anders te maken hebben dan met moderne kwakzalverij.

Blijft als een paal boven water staan dat gezond eten, gezond leven etc. een must is voor een beter en gezonder leven. Doch het extra toedienen van allerhande voedingssupplementen zijn van geen enkele waarde gebleken in mijn leven. Het enige wat ze deden waren een aanslag vormen op mijn portemonnee.

En wietolie dan? Wel, ik heb afgelopen nacht voor het eerst weer eens zalig geslapen, omdat ik i.p.v. de opiaten van de arts, 3 druppels wietolie nam. Kanker genezen doet het zeer zelden, maar het helpt je wel te ontspannen, lekkerder te rusten en te slapen en daarom vind ik wietolie een uitkomst. 

Daarnaast werkt het ook nog eens urenlang pijnstillend en het is die combi die bij mij nog altijd als zeer prettig wordt ervaren.
Daarbij word je er niet misselijk van, krijgt er geen uitslag of koppijn van en je kunt zelf je dagelijkse dosering aanpassen aan de mate van je pijn. Ben ik blij dat ik het zelf maakt want dan kost het een schijntje van de prijs die men je in de winkels laat betalen….