donderdag 29 juni 2017

Opzeggen lidmaatschap wegenwacht..

"Ja goedemiddag met de wegenwacht."

Ja fijn kunt u het lidmaatschap stopzetten?
"Oh wat jammer en wat is de reden dat u opzegt?"
Is dat belangrijk?
"Nou voor ons wel."
De reden is dat wij geen mobieltje hebben en nu de gele praatpalen weggaan langs de weg u dus niet kunnen bereiken.
"Oh echt."
U weet niet dat de gele praatpalen weggaan?
"Jawel, maar wie gaat u dan bereiken als u met pech staat?"
In ieder geval niet de wegenwacht mevrouw want ik kan u niet meer bereiken via die palen he.
"Ja maar wie dan?"
Dat gaat u toch geen bal aan, u zegt mij gewoon op en klaar. Al wil ik Sinterklaas optrommelen via rooksignalen.
"U zegt?
Opzeggen mevrouw.
"Maar wie helpt u dan als u een lekke band heeft?"
Mijn opoe met houten been, oom Klaas met glazen oog, een toevallige lifter, een geile passant, zwarte piet, Johan Maasbach, weet ik veel, in ieder geval niet de wegenwacht want die kan ik nie bereiken nie.
"Ik begrijp u niet meneer!"

Dat probleem heb ik nu ook met de wegenwacht die mij verplicht een mobieltje aan te schaffen. Een goedemiddag mevrouw en succes met deze verschrikkelijk slechte service....