dinsdag 30 mei 2017

Tante Klokklok

Was een vrouw die wat ruim in haar aangezichtsvlees zat. Ze was gehuwd met een slager die uitblonk in het vervaardigen van zure zult welks van het kopvlees
van het zwijn/varken gemaakt wordt. Hij was volgens ons kinderen op tante gevallen vanwege de treffende overeenkomst tussen zijn voorliefde voor het varken en het op zure zult gelijkende hoofd van tante. Ze rust al weer 12 jaar in (naar ik hopen mag) vrede en oom is ook al jaren op de eeuwige jachtvelden, dus ik kan vrij zijn in mijn uiteenzetting.

Als kind moet je al die knuffels van tantes je wel laten gevallen, wat niet altijd meevalt. Zeer zeker tante Klokkolk wist op verjaardagen het beste te braden uit die onschuldige kus die ze standaard niet op je wang maar op je mondhoeken (per ongeluk) wist te plaatsen. Als ik zwaar getafeld heb, droom ik nog wel eens van haar. Hoe ze dan als een oorlogschip met volle bepantsering met haar boezem die haar het uiterlijk gaf van een matrone die zo juist een schuit watermeloenen had gelost, op je af kwam en een felicitatie tot stand bracht die veel weghad van woeste seks.

“Zo ventje, ben jij nu al weer jarig, kom dan maar eens snel bij tante op schoot dan krijg je wat lekkers van tante.” In deze dagen zou ze er voor zijn opgepakt, maar toen werd dat nog weggeschreven onder de noemer “een lieve tante zijn.” Ze kietelde onder je kin, kuste je nogmaals op je mondhoeken en drukte je vervolgens diep in maar weelderige boezem waardoor je het idee had te stikken en haar nippels je oren voelde toucheren.

Oom was een impotente man die ooit van de ladder was gevallen tijdens bouwwerkzaamheden en hierdoor zo ongelukkig terecht was gekomen op een kruiwagen, dat zijn trouwgereedschap voor altijd het hoekje om was. Tante leed onder haar te korten, doch haalde die royaal in op verjaardagen.

Een psychiater, waar ik ooit bij op de canapé lag, vertelde mij dat ik daarom zo’n gruwelijke hekel heb aan verjaardagen. Ze doen me te veel aan tante Klokklok denken en haar kopvlees dat schudde bij elke kus gelijk een kalkoen haar lellen doet bewegen. Dus denk nu niet dat u een zware jeugd gehad hebt! Het kan erger…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.