zondag 5 februari 2017

Migraine en Hoofdpijnen verdwenen door Wietolie


Migraine en Hoofdpijnen

Vanaf mijn zevende levensjaar leed ik aan hoofdpijnen. Zie mij nog aan moeders handje de ziekenhuizen af gaan naar een arts die wellicht een
zinnig woord wist te zeggen over de oorzaak. Die werd nimmer gevonden en ik heb daar als kind vreselijk onder geleden want hoofdpijnen liggen je volkomen lam. De kreet “migraine” was toen wellicht nog niet uitgevonden, maar men moet het wel in die hoek zoeken. Tot een half jaar geleden wat het voor mij heel normaal om elke week een of meerdere stript met milde pijnstillers te nemen die vrij te koop zijn bij de drogist. Paracetamol, ibuprofen, aspirine, enfin wat de pijn maar wilde stillen voor een uur of wat werd volop geslikt. Soms tot wel twee doosjes per week.
Nu ben ik niet begonnen aan de wietolie voor deze hoofdpijnklachten doch merk wel op dat 90% van de hoofdpijnen tot het verleden behoren nu ik 6 maanden wietolie gebruik. Dat zegt toch wel iets en ik heb na me flink ingelezen te hebben, begrepen dat cbd olie ook al voldoende kan zijn om migraine en andere hoofdpijnen te verminderen of zelfs geheel te doen verdwijnen.
Valt me wel op dat de Indica-soort die ik van Wietolie Nederland betrok bij mij (mede door de daar in aanwezige cbd en thc) mijn hoofdpijnen nagenoeg geheel en al tot het verleden doet behoren.

Dus vaarwel pijnstillers en welkom Indica-wietolie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.