zaterdag 30 januari 2016

Verpleeghuizen en de verzorging

Ik wil vandaag de verzorging in de verzorgingstehuizen in
het zonnetje zetten, want ze doen het toch allemaal maar. Oké, het mag gezegd worden dat er ook tehuizen zijn waar men nogal veel steken laat vallen, doch het gaat ook vaak goed, en dan hoor je niemand. 

 Mijn moeder wordt al weer heel wat jaren verzorgd en als ik dan zie hoeveel werk het personeel heeft en welke smerige karweitjes er worden opgeknapt, dan is een openbaar bedankje aan al die mensen in de zorg op zijn pl
aats. Bezuinigingen ten spijt, zeulen ze dikwijls met veel te weinig personeel, toch optimistisch door de gangen en doen hun werk met liefde. 

 Ik wil niet zeiken over dat onze overheid wel veel geld uittrekt voor allerhande personen die nimmer één steen hebben bijgedragen aan dit land, want je moet wel erg blind zijn om niet door te hebben dat de overheid op dit ogenblik zelf hoog nodig toe is opgenomen te worden in een verzorgingstehuis. 

De gesloten afdeling om precies te zijn.

Nee, ik wil al die mensen bedanken die met hun twee handen elke dag al die ouderen op de wc zetten, in bad doen, of in sommige gevallen (tis niet anders) hun luier verschonen. Mijn moeder zit zelf in de Hanepraeij in Gouda en het is ronduit een geweldig tehuis. Iedereen bedankt, jullie zijn ronduit keien, geweldige mannen en vrouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.