donderdag 14 mei 2015

Reïncarnatie gedachte is uiterst vermoeiend


Als jij het nog eens over mocht doen, wie zou je dan willen zijn?
Jezelf misschien? Ik moet eerlijk zeggen dat het nog eens overdoen, mij uiterst vermoeiend overkomt. Weer in die poepluier, die slijmerige Olvarit eten en dan die rotschool. Weer de concurrentie aan moeten met de rest van de puberende, puistige, bomvol hormonen gonzende jongeren. En dan weer opnieuw iemand versieren, weer het gedonder in de glazen met trouwen en dan maar hopen dat het goed gaat. Nee, sorry hoor, de Reïncarnatie gedachte is uiterst vermoeiend. Laat mij nou gewoon maar zijn wie ik ben en een volgend leven op aarde met heel de reut van beginnen in een luier en er in eindigen, dan zeg ik: geef mijn portie maar aan de Buldog.
En dan: ik voel me James Bond. Wel een ouwe, maar de ouwe zijn vaak beter….