donderdag 12 maart 2015

Palenoorlog in Gouda

In Gouda lijkt een heuse "palenoorlog" aan de gang. Als je er oog voor hebt dan. Ik bedoel je hebt mensen, die lopen voor paal en
zien het dan nog niet. Ik voor mij zou paal en perk willen stellen aan het beplakken van andermans paal, dat staat als een paal boven water.Als het puntje bij het paaltje komt dan.
Op heel veel palen zitten leuzen of beter gezegd: neuzen geplakt, die wat onduidelijk op mij overkomen. Heeft het met voetbal te maken ( Op de plaatjes is een grote neus met verbodsteken te zien, een verwijzing naar de aloude stereotype dat joden grote neuzen hebben. Vermoedelijk komen de stickers van Feyenoordsupporters, aldus de joods-Nederlandse website Jonet. Op de Feyenoord-merchandise website
FR-stickers is een setje van 50 “verboden voor neuzen” stickers voor €4,95 te bestellen) of betreft het een stille hetze tegen de Joodse bevolking?
Anderzijds trof ik wel anti islam stickers die niets aan onduidelijkheid hadden.
En daarnaast weer anti Nazi, maar dat moet een spelfout zijn, het zal wel anti nasi zijn, hoewel ik gaarne Chinees mag eten. Want Nazi's die zijn toch allang uitgestorven of toch niet. Enfin, om een lang verhaal kort te maken, het is palenoorlog in Gouda. Is weer eens wat anders dan penisnijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.