zaterdag 14 maart 2015

Bewijsje

Er blijft een incasso lopen via de postbank van de wmo a:12.43, maar dat is nu al maanden zo en dus je belt weer eens voor de gezelligheid met de helpdesk
Na 10 minuten wachten krijg je dan een dame aan de lijn die dingen niet kan vinden. Geen afschriftje, geen bewijsje, geen bevestiging.
voor nabestaanden van de postbank.
Ze klinkt nogal van:" u bent niet gemachtigd om zaken te regelen en kletst wat over de boedelverdeling waar zij niets mee te maken heeft en waar ik haar op wijs en vraag of zij soms Opstelten van haar achternaam heet? "Hoezo?' vraagt ze. "Nou die kon ook niets terugvinden!"

"Meneer de Mooij ik doe mijn werk zo goed mogelijk in uw belang." Dat is wat ze me zegt en ik krijg langzamerhand het idee dat er alleen maar mensen werken op de afdeling nabestaanden van de postbank die geen van allen dingen kunnen vinden, netjes afwerken of op orde krijgen. Wat een onvoorstelbaar stelletje oenen op een rij.
Eigenlijk is er maar weinig waar het mee tegenzit, maar de postbank afdeling nabestaanden is werkelijk hemel tergend.
Enfin, ze gaat weet zoeken en belt me over 30 minuten terug. Ik had al geen vertrouwen in die bank maar nu is het dus echt alles opheffen geblazen daar en wegwezen. Een ronduit waardeloos systeem die nabestaanden hoge bloeddruk bezorgt...
Een half uur later de telefoon. Ja daar is de dame weer en nu leest ze niet met belerende stem de door mijzelf toegezonden notariele stukken voor, maar heeft gevonden dat ik bevoegd ben om dingen te regelen. Enfin, je zou die lui toch!
Ik denk dat ze de opdracht hebben je zo door het lint te jagen dat je zo snel mogelijk zelf niet meer bestaat. Geld en de duivel, ach, er loopt een dunne lijn in deze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.