vrijdag 13 december 2013

Jarig


“U bent morgen jarig, leuk hé?”
Moeder: ”Nee toch zeker?”

“Jawel, dan wordt u meen ik wel 80 jaar.”
Moeder, kijkt ontzet en roept: ”Nee toch zeker, ik wil niet.”...
“Waarom dan niet, dat is toch leuk en krijgt u een taartje?”
“Moeder: ”Is je vader nog alleen?”
“Ja, hij heeft nu eindelijk een vrouw gevonden die het bij hem uithoudt!”
Moeder: ”Hoe heet ze dan?”
“Ze heet: opblaasbare Dolly!”
Moeder:”Hahaha.”
“U bent morgen jarig, leuk hé?”
Moeder: “Nee toch zeker?”
“Jawel, dan wordt u 80 jaar.”
Moeder, kijkt ontzet en roept: “Nee toch zeker, ik wil niet.”
“Waarom dan niet, dat is toch leuk en krijgt u een taartje?”
Moeder huilt en roept: ”Dan ben ik een oud wijf geworden, morgen ga ik dood.”

1 opmerking:

  1. ze worden net als kinderen...mijn ma begon ook een beetje dingen te vergeten, maar de ziekte ging hard ...ik denk dat bij jullie in gouda heel koud nu zal zijn hier begint het..ik hoop dat het veel beter met u vader gaat...ten harte...fijne feestdagen zou ik zeggen , wij doen gewoon thuis..lekker rustig..groetjes aan u vrouw...soraya en huub

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.