maandag 25 november 2013

Wisselen bij Aldi


Kassière: ”Dat is dan 104 euro en 30 cent.

Ik: ”Heb alleen drie briefjes van 50 euro.”

Kassière: ”U kunt ook pinnen.”

Ik: “Heb geen pas bij me.”

Kassière: ”Dan krijgt u 9 briefjes van 5 euro van mij terug.”

Ik: ”Prima.”

Kassière: ”En dan heb ik de hele dag problemen met wisselen.”

Ik (licht geïrriteerd):”Een winkel als de Aldi, daar verwacht men toch van dat ze wisselgeld hebben!”

Kassière: ”Meneer als ik meer dan 100 euro wisselgeld heb word ik beroofd.”

Ik: ”Nu heeft u van mij 150 euro gekregen en hoe lang duurt dat nou voor u beroofd wordt?”

Kassière: “U hebt geen begrip.”

Ik: ”En u geen wisselgeld en ik kom hier niet om begrip te kopen maar boodschappen.”

Kassière:” U wordt bedankt.”

Ik: ”De tijd dat de klant koning was, ligt ver achter ons.”

Kassière: ”Pin dan gewoon.”

Ik: ”Sorry ik kom hier nooit meer, want als ze hier geen briefje van 50 kunnen wisselen is het een klotewinkel.”

Kassière, schuift haar bril naar de neuswortel en wordt roder dan de bietjes die ik net kocht.

Ik: ”Een goedemorgen.”

Kassière:”klote vent.”
 
P.s: Banken in Nederland, kap nou eens met die waardeloze grote flappen van 50 in uw flappentap, stop er nou om te beginnen flappen van 20 euro in. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn!!!!