maandag 18 november 2013

Moeder waarom hebben de giraffen.....


Als ik om de hoek van ma haar kamer ben, hoor ik haar huilen. “Ik ga dood, ik ga dood, echt waar.” Ik stap binnen en zing:”Moeder
waarom hebben de giraffen toch zo’n hele lange nek.” Ma giert van de lach en is meteen vergeten dood te gaan. Je vraagt je wel eens af wat er in zo’n hoofdje omgaat?

“Hoe is het met je vader?”

“Goed hij leert blokfluit spelen”

“Hahahha”

“Waarom ben ik toch weggegaan?”

“Omdat hij lastig was.”

“Heeft hij nog geen andere vrouw?”

“Neen enkel een opblaasbare.”

“Hahahaha.”

“Hebt u het naar uw zin hier?”

“Ja hoor.”

“Hoe is het nou met je vader?”

“Prima zal ik hem halen?”

Ma verschrikt:” Neen a.u.b. niet!”

“Moet je een bonbon?”

“Ja lekker.”

“Smaakt hij?”

“Ja prima maar wat ik vragen wilde, hoe is het nu met je vader?’

“Prima ze hebben hem opgezet in het wassenbeeldenmuseum.”

“Hahahahaha.”